Betalen

Bestelling betalen

Als je klaar bent met bestellen, klik je op "afrekenen" om de bestelling af te ronden. Hier vul je de gegevens in welke nodig zijn om de bestelling te laten bezorgen. De geplaastste bestelling kun je vooraf online betalen via iDeal....veilig en vertrouwd. Wij maken een veilige uitwisseling van versleutelde gegevens mogelijk in een HTTPS omgeving. Reken je bestelling af via je eigen vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Selecteer je bank, de gewenste bezorgdatum en -tijdstip en klik je op "bestelling plaatsen". Je wordt automatisch doorgestuurd naar je eigen bankomgeving om de betaling af te ronden. Wanneer de betaling is afgerond, zal de bestelling worden doorgestuurd naar de betreffende winkel.

Sommige winkels bieden de mogelijkheid om de bestelling contant te betalen, indien dit van toepassing is verschijnt deze optie automatisch bij het afrekenen van de bestelling.


Online betaling annuleren

Wanneer je de online betaling reeds hebt gedaan, kun je deze zelf niet ongedaan maken. Hiervoor kun je direct contact opnemen met de betreffende winkel via het telefoonummer op de bevestigingsmail. De winkel zal de bestelling annuleren en het bedrag binnen 10 werkdagen aan u terug storten.


Online betaling mislukt

Indien je betaling is mislukt, kun je dit terugvinden in de bevestigingsmail welke direct na de geplaatste bestelling wordt verstuurd. Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op met de betreffende winkel, zij kunnen bekijken of de bestelling en betaling op de juiste wijze zijn aangekomen.


Dubbele betaling gedaan

Indien je ten onrechte een dubbele betaling hebt gedaan, dien je hiervoor een duidelijk leesbaar bankafschrift of de transactiedetails van de betaling te mailen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). WeDeal zal de betaling controleren aan de hand van de verstrekte gegevens en indien nodig het bedrag rechtstreeks aan jou terugstorten.

 

Ik heb een andere vraag

Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op. Stuur een e-mail of bel ons op telefoonnummer 0299-714200. Wij zijn open op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.